חזה עוף צרוב במשרה מייפל, שום וחומץ תפוחים

חזה עוף צרוב במשרה מייפל, שום וחומץ תפוחים

חזה עוף מושרה במרינדה מייפל שום וחומץ תפוחים לטעם חמוץ מתוק, ולאחר מכן צרוב במחבת. ארוחה מהירה מנצחת.

תאריך הכנת המנה: 30/09/2023

אם אתם מחפשים מנה מעניינת וטעימה לארוחת ערב רגילה, הנה הפתרון – חזה עוף צרוב במרינדת מייפל בטעם חמוץ מתוק. השילוב של חזה העוף העסיסי עם המרינדה המתוקה והחמוצה יוצר צירוף טעמים מנצח שוודאי ישבה את ליבכם.

המתכון הזה קל ופשוט להכנה, ולוקח רק כחצי שעה מתחילתו ועד סופו. כל מה שאתם צריכים זה 4 פרוסות חזה עוף, מרכיבים בסיסיים למרינדה, ומחבת חמה. התוצאה תהיה חזה עוף עסיסי שיתאים בול לארוחת ערב או ארוחת צהרים מהירה.

אז מה אתם מחכים? פתחו את המקרר, הוציאו את חזה העוף והכינו מקום על שולחן האוכל. תוך דקות ספורות תוכלו להנות מארוחה ביתית ומיוחדת שתשאיר את כולם מרוצים. בתאבון!


מתכוני בסיס ששימשו להכנת המנה


מצרכים:

  • 4 פרוסות חזה עוף משוטחות
  • ½ כוס סירופ מייפל טהור
  • 3 כפות חומץ תפוחים
  • 1 כפית מלח
  • 1 כפית פפריקה
  • 1 כפית שום כתוש

אופן הכנה:

  1. בקערה קטנה, ערבבתי היטב את כל מרכיבי המרינדה: המייפל, החומץ, המלח, הפפריקה והשום הכתוש.
  2. הנחתי את 4 פרוסות חזה עוף בקערה. יצקתי מעליהן בעדינות את תערובת המרינדה שהכנתי. כיסיתי את הקערה והכנסתי אותה למקרר למשך 30 דקות.
  3. חיממתי כף אחת של שמן זית על אש בינונית-גבוהה במחבת גדולה. כאשר השמן התחמם, הוספתי בעדינות את פרוסות חזה העוף, וטיגנתי אותן כ-4 דקות מצד אחד, עד שקיבלו גוון חום-זהוב.
  4. לאחר מכן, הפכתי את פרוסות חזה העוף, ויצקתי עליהן את יתרת תערובת המרינדה. הנמכתי את האש לבינונית-נמוכה, כיסיתי את המחבת, ובישלתי עוד כ-3 דקות נוספות, עד שהטמפרטורה הפנימית הגיעה ל-74 מעלות צלזיוס.
  5. נתתי לפרוסות חזה העוף לנוח מספר דקות לפני ההגשה.


24293

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *